Informujemy iż nasza szkoła dołączyła do projektu mLegitymacja czyli mobilna legitymacja szkolna. To duże ułatwienie, biorąc pod uwagę, że telefon stał się nieodłączną częścią życia i mamy go zawsze przy sobie. I na pewno o wiele łatwiej i szybciej ją znaleźć - czy to podczas kontroli biletów w autobusie, czy w innych sytuacjach, gdy uczeń chce skorzystać z przysługujących mu zniżek.

Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wcześniej wydano tradycyjną wersję dokumentu. Okres ważności mLegitymacji jest taki sam jak okres ważności wydanej wcześniej wersji papierowej. W przypadku utraty ważności „tradycyjnej” legitymacji, mobilna wersja dokumentu będzie unieważniana. Szkoła będzie mogła unieważnić dokument także w przypadku utraty mLegitymacji – z powodu np. uszkodzenia, niepoprawnego działania, czy zgubienia urządzenia mobilnego, w którym była przechowywana.

Jak uruchomić mLegitymację?

Uczniowie szkoły muszą zainstalować na swoim telefonie aplikację mObywatel, Uruchamia się ją, używając kodu QR oraz kodu aktywacyjnego otrzymanego w sekretariacie szkoły. Prosimy o dostarczenie zdjęcia – potrzebnego do zeskanowania. (do zwrotu)

Ważne: mLegitymacja szkolna działa jedynie w systemie Android (aby uruchomić aplikację, niezbędny jest system w wersji co najmniej 6.0.).

icon folder.red.document

Instrukacja obsługi mLegitymacji dla uczniów